oldmolly

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av oldmolly - 18 maj 2010 21:40

  Vädret är just nu helt underbart och det känns som livsandarna har tagit ny fart.


När yngsta dottern idag ringde och undrarde om jag ville åka med på en tur, var    det självklart att följa med. Hon behöver övningsköra för att ta körkort för MC och jag behöver också öva, även om jag fick körkortet för snart 40 år sedan. Det har blivit ganska dammigt, eller rättare sagt, det har aldrig använts – förrän nu.


För två år sedan beslöt jag, att när man för en gångs skuld får någonting gratis, varför ska man då inte tacka och ta emot.


När jag för länge sedan tog mitt körkort för personbil, fick jag MC-kortet på köpet och har fram tills för två år sedan aldrig åkt på en hoj. Jag har till och med svurit att aldrig göra det. Men man är väl inte sämre än man kan ändra sig.


Och det har jag gjort. Och det är sååååååå häftigt!


  

Den i svart är jag

 

En kolloga på jobbet (läkare) kallar motorcyklister för "Organdonatorer"), men jag försöker att köra försiktigt, jag.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards