oldmolly

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av oldmolly - 3 oktober 2010 16:51

  Tänk att en alldeles vanlig promenad i marker man gått många gånger förut, kan vara så intressant. Tittar man ordentligt ser man alltid något, som kan fastna på kameralinsen.


Start: 07:45

  

Dimman ligger i svackorna


  

Spindel är nog nattarbetare som jag


  

I minneslunden finns alltid vackra rosor - nu daggkyssta


  

Dimman har lämnat kvar droppar på det elektriska stängslet


  

Även gräset samlar dagg



    

När jag går i vassen, får jag syn på en skarv, som sitter och putsar sig. Den är mycket skygg, så jag smyger; men hinner inte tillräckligt långt fram för en bra bild, innan den lättar. Men någon bild blev det i alla fall.



  

Vet inte vad denna växt heter, men den är vacker ända in  i döden.


  

Liksom en rovfågel som gått samma väg


  

Nu börjar solen att titta över skogsbrynet och lysa upp höstklädda träd


  

Når slutligen fram ur skogen och är strax hemma.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards