oldmolly

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av oldmolly - 11 oktober 2011 13:29

   

Uppvärmning inför Lidingöloppet


Jag glömde berätta att jag är klar med min Halvklassiker. I och med Lidingöloppet har jag nu klarat av det jag (vi - Anki och jag) föresatte oss.


Först var det Engelbrektsloppet, 30mil på skidor (i stället för halva Vasaloppet), där jag höll på att slå ihjäl mig, eftersom jag ramlade handlöst i nerförsbackarna, som var många och långa i Norberg. Det här var det jobbigaste. Som danskfödd har man inte det här med skidor i blodet.


Sen var det Vättern Runt (åter halva). Det var en härlig upplevelse i underbart väder och vacker natur.



  

Här sitter Anki och laddar


Därefter kom Vansbrosimmningen. Fick lite astmakänning tack vare en pollanallergi, som gör sig påmind på sommaren. Men tog mig i mål under timmen, som jag hade bestämt mig för.


Sista var så Lidingöloppet. Eftersom det inte fanns någon max-tid, kunde jag ta hänsyn till mina slitna knän och gå det mesta av vägen. Jag var långt ifrån ensam, det var många som gick.


Så nu är det klart. Hepp!


  

Och här är medaljen som bevis


Vad ska jag nu hitta på för utmaning? Känner att jag behöver något, som driver mig, livet är ju långt ifrån slut.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards