oldmolly

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Just nu är det bara mörker

Av oldmolly - 7 februari 2012 08:30

   

Mitt j... antivirusprogram  från h...  har lagt av, fast jag nyligen betalade för 2 år. Jag får det inte att fungera och supporten är bara på engelska. Jag blir så * < # ¨^! +&¤ förbannad. Fräs!


   

Och dessutom har lilla valpen ätit upp mina nya tofflor – det är andra gången – och inte får jag visa att jag är arg, för jag har väl bara mig själv att skylla. Var snäll att inte prata med mig, då tror jag att jag exploderar.


 Nu ska jag gå ut och gå av mig ilskan, det brukar hjälpa.

 
 
Amatörornitologen

Amatörornitologen

7 februari 2012 10:02

Det var mycket på en gång... Bilden upptill är riktigt läcker./ Jag håller absolut med om det med antalet fåglar, men den 3/12 skrev DU:" Som "riktig" fågelskådare ska man väl ha sett minst 300 arter. Hur många är du uppe i?"

http://my-birds-9.bloggplatsen.se

oldmolly

10 februari 2012 08:04

Jag har ingen aning. Jag tycker bara om att se dem, spelar ingen roll hur många. Fast det är klart, att det roligt om man får se några lite mera sällsynta. Kommer ihåg när jag fick se en härfågel, det var fullt av fågelskådare me kikare där. De var nog lika intressanta som fågleln ;-)

 
Anki

Anki

8 februari 2012 06:59

Hoppsan... oj då... här var det ord och inga visor!
Skämt åsido - man blir vansinnig när något man betalat för inte funkar och man blir arg när valpen käkar upp de nya tofflorna...
Ha en bättre dag idag :)

http://ankisbilder.blogspot.com

 
Fågelskådaren

Fågelskådaren

14 februari 2012 18:47

Låter verkligen häftigt att ha sett en härfågel - det har jag ännu aldrig gjort, men vet hur den ser ut./Förstår att det inte är så lätt att komma ihåg vad man skrivit och till vem, så är det ju för alla. Men jag syftar på detta från Dig: "3 december 2011 19:18

Som "riktig" fågelskådare ska man väl ha sett inst 300 arter. Hur många är du uppe i?

http://oldmolly.bloggplatsen.se"

http://my-birds-9.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oldmolly - 10 september 2015 08:00

Jag går en promenad varje dag, oftast blir det ner till viken och runt denne. Men så finns det dagar, då jag vill gå på ett annat ställe. Ett ställe som jag tycker särskilt mycket om och som jag inte går på varje dag. Därför tog jag bilen och åkte en...

Av oldmolly - 1 september 2015 11:30

Att slösa bort en dag på stranden är inte helt fel.     Jag har fått låna en liten båt med aktersnurra under sommaren. Underbart! i bakgrunden syns St Olofsholm och längst bort Cementen i Slite.     Åkte ut med äldsta barnbarnet och hen...

Av oldmolly - 28 augusti 2015 08:53

Jag har haft semester från denna blogg under sommaren. Det fina vädret och trädgården har främst fått min uppmärksamhet.   Men sen måste jag erkänna att jag har fått en ny favorit. Instagram har stulit både tid och intresse. Det är ju så enkelt a...

Av oldmolly - 25 juli 2015 08:07


Sommar på Gotland betyder massor av besök av vänner och släkt. Det finns ingen tid att sitta ner och blogga.     Här är Cornelia med sambo och minsta dottern. Cornelia är min näst yngsta. Besök från fastlandet är alltid välkommet. Livet känns ...

Av oldmolly - 6 juli 2015 09:53


Här ser ni två av männen i mitt liv – min son och sonson.     Det finns flera ;-) ...

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards