oldmolly

Alla inlägg den 13 december 2012

Av oldmolly - 13 december 2012 13:22

Den här bilden är till för att delta i en fototävling enlig instruktioner på  

http://mammajersmyr.bloggplatsen.se/


Foto

Av oldmolly - 13 december 2012 13:10

 Det bästa med vintern är att man kan tända ett ljus, och att det också syns. Tänder man ett ljus på sommaren, så syns det ju knappast, det är så ljust ändå.


Så här års däremot, då det är mer eller mindre mörkt hela dygnet, då har jag något stearinljus tänt nästan jämt. Om ljuset är av typen doftljus, så mycket bättre, för jag älskar dofter. Värmeljus går det minst några varje dag. Förutom att de lyser upp, så tillför de ju även värme. Man skulle nog, utan att överdriva, kunna påstå att jag missbrukar ljus. Ljusglada hägring, det är jag det.


                

När jag nyligen fyllde år, fick jag av en av döttrarna ett ljus, som både doftar och ständigt byter färg, när det är tänt. Hur det går till, vet jag inte inte men jag ska ta reda på det. Eller kanske någon redan nu kan berätta för mig.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards