oldmolly

Alla inlägg den 16 december 2012

Av oldmolly - 16 december 2012 15:12

   


Jag var med en kompis på stora hundutställningen i Älvsjö i går. Måste erkänna att även om jag ju gillar hundar, så var människorna minst lika roliga att titta på.


   

 

 

När de ställer upp sina hundar vänder de den vackra sidan till


   

De lägger hela sin själ i hundarna utseende. Det borstas och klipps


   

Hela familjen hjälps åt

 

Kammen bör vara nära till hands - när som helst


   

 

Många olika utstyrslar kunde skådas


   

 

En liten chic dräkt är att rekommendera till sällskapshundar


 

För gentlemen en manlig väst


 

 

Somliga hade till och med  en aftonklänning


   

 

De som var med i Free Style-klassen (lydnad) hade de mest fantasifulla kläderna


 

Här är det tre i samma kärra


Ett stadigt tag i svansen – något som tydligen är brukligt...

   

 

... samt i huvudet...


Måste erkänna att jag nog föredrar att hålla till ute i naturen med min hund.


Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards