oldmolly

Alla inlägg den 23 november 2014

Av oldmolly - 23 november 2014 09:30


När familjen sist var på besök, råkade de under stoj och skämt slå sönder mitt soffbord i marmor. De var väldigt ångerköpta och började genast att be om ursäkt.


 

Stackars Saga, var en av dem som kände sig skyldig.


Först blev jag lite ledsen – mitt fina marmorbord, som jag köpte för dyra pengar, när jag var ganska fattig. Men sen insåg jag att det egentligen inte passade till den nya soffan som vi skaffade i våras. Sen tänkte jag att marmorskärvorna säkert kan komma väl till pass i trädgården, när jag får någon bra idé och gör något konstruktivt av dem. Därefter letade jag upp några gamla bord, som bara stod utan användning, köpte vit färg och målade om dem.


 

Faktiskt blev det mycket bättre.


 

Jag passade även på att måla om en gammal hylla, som jag har i tvättstugan.


Så inget ont som inte har något gott med sig.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards